Упаковка та маркування виробів

Упаковка продукту повинна бути привабливою для того, щоб залучити й утримати погляд споживачів і увагу, і служити в якості ефективного та функціонального транспортного контейнері.

 

Більшість фізичних форм продуктів вимагають упаковки. А це включає в себе дизайн коробки або оболонку, яка містить продукт. На додаток до функції упаковки, тара повинна утримувати і захищати продукт, і також бути потужним інструментом продажів.

 

Продукти можуть мати кілька пакетів. Це означає мати сам контейнер, наприклад, пляшку і т.д.. Далі цей контейнер полягає, наприклад, в ящик з метою захисту. Упаковка продукту також може вимагати використання великих контейнерів в кораблі, або декількох продуктів в одній коробці. Кожен з цих пакетів, особливо тих, що споживачі бачать перед їх придбанням, пропонує можливість передавати інформацію для споживачів в момент процесу прийняття рішень.

 

Упаковка надає можливості

 

Захисту продукту

  • Скорочення витрат у зв'язку з поломкою.
  • Захист продукту в дорозі: наприклад, тендітні або швидкопсувні предмети, такі як парфуми, лампочки або продукти харчування.
  • Захистити продукт на полиці: від крадіжки, пошкодження або фальсифікації (наприклад, фармацевтичні або компакт-диски).


Сприяння продажу продукту

  • Доповнення інших рекламних заходів.
  • Зв'язок інформації: основні переваги ", навіщо купувати" відгуки, інтернет - адреси та безкоштовні номери телефону, для таких продуктів як інструмент або програмне забезпечення.
  • Показати продукт: додаток для показу обладнання або стійки, щоб продукт стояв прямо, як у рукавичках або стільникових телефонах.


Надати додаткову цінність і диференціацію

  • Щоб виправдати і збільшити обсяги купівлі.
  • Параметри використання продукту: простота у використанні або розмір рекомендованих порцій, як і з аерозольною фарбою, по догляду за волоссям і т.д.
  • Захист автентичності продукції: друк і запечатати швидкопсувних продуктів. Приклади продуктів харчування та миючих засобів.
  • Пропозиція потребітельaской безпеки: попередити небезпеку в результаті неправильного використання небезпечних речовин (таких, як інформація про упакування сигарет) або конструктивних міркувань (наприклад, не стояв на верхньому щаблі сходів).
  • В інших цілей: контейнери, які можуть бути використані для інших після покупки цілей. Фільм каністри можуть нести пару днів, вітаміни або аспірин в рюкзаку. Поточний складаний велосипед судів і подорожі у валізі, який потім перетворюється на причепі вирватися за велосипедом.


Роздрібні продукти, придбані на основі імпульсивного бажання, сильно залежать від упаковки для обміну інформацією та заохочення купівельного рішення. Музичні диски, парфумерія, і програмне забезпечення є прикладами цього. Все більше число продуктів закуповується без допомоги працівників магазину, збільшуючи можливості впливу упаковки.

 

Добре розроблена упаковка - ефективний рекламний інструмент і цінність в якості зручності для користувача. Упаковка це, до того ж, ще одна форма диференціації продукції. Упаковка може мати значення і після покупки, наприклад, для зберігання продуктів, або використовуватися для інших цілей. Бритви, які упаковані у футляри є тому прикладом.

 

Автори статті: фахівці з маркетингу ТОВ «Слав-Консалтинг»
 

© 2008-2016 Cлав-Консалтинг.

Створення сайту - Twid

Корисні посилання
 
м. Київ, пр-кт Голосіївский, 132 (пр-кт 40 ліття Жовтня), 14 поверх, оф. 35
(093) 286-01-47
(044) 229-79-10