Як бізнес-планування сприяє покращенню управління

На сьогоднішній день, нажаль, багато власників бізнесу не розуміють, що хороше планування дорівнює хорошому управлінню.

 

Дозвольте пояснити. Планування полягає в тому, щоб керувати ресурсами та розставляти пріоритети в організованому порядку. Управління пов‘язане з керівництвом, і воно, в свою чергу, пов‘язане з продуктивністю.
 
Ось три крокі, котрі допоможуть планувати краще та, відповідно, покращити ваше управління.
 
 
1. Розробіть план. Як власник бізнесу, ви починаєте з того, що записуєте важливі деталі. Немає необхідності відокремлювати кожну деталь і складати довгий документ. Замість цього, накидайте суттєві моменти – у вигляді списку, таблиці та деяких пояснень. Ключовим елементом планування є фокусування на тому, в чому полягають ваші сильні сторони, в чому значимість того, що ви плануєте робити, які люди найбільш є важливими для вас, і що ви можете для них зробити. Тут мова йде про позиціонування, визначення вашого цільового ринку та спеціалізацію продукту. 
Дуже важливим є зафіксувати ці деталі, щоб потім донести своє бачення до співробітників. Якщо у вас немає команди, то ці записи все рівно стануть у нагоді, коли ви побажаєте порівняти актуальні результати з вашими початковими думками та ідеями щодо розвитку бізнесу.
 
2. Позначте параметри успішності плану. Для того щоб намітити шлях, вам необхідно визначити довгострокові цілі. Подумайте про те, яким ви бачите свій бізнес через декілька років.
Виходячи з цього, деталізуйте. Встановіть контрольні точки для того, щоб визначити, коли ви бажаєте досягти тієї чи іншої мети, і хто буде сприяти реалізації цих цілей.  Виходьте за межі продажів, витрат і видатків, й погляньте, що насправді приводить у дію ваш бізнес. Це  можна відслідковувати за допомогою вивчення статистики на вашому сайті (відвідування, кліки, переглядання сторінок, конверсії трафіку), проведення  різноманітних семінарів, презентацій та інших заходів. Потім встановіть графік контролю – коли ви та ваша команда будете відслідковувати зміни та при потребі вносити корективи. 
 
3. Втілюйте план у життя. Чи можете ви побачити процес підготовки управління? Відслідковування й аналіз цифр можуть допомогти вам керувати працею, яка стоїть за цифрами. Ви будете добре підготовлені, щоб впізнати та вирізнити, що для вашого бізнесу та вашої команди працює, а що ні.
 
Припустімо, що трафік зростає, а конверсія падає. Ви збираєте дані, розглядаєте їх з вашою командою та розробляєте план змін, що дозволять досягти ваших цілей. Це управління.
 
Успішне управління бізнесом вимагає більшого, аніж лише похвала та плескання по спині. Іноді це означає фокусування уваги на проблемах, допомога людям у їх вирішенні, якщо це є можливим, обговорення та прийняття помилок, і, в гіршому випадку, усунення людей, котрих не хвилюють погані результати.
 
Все це може бути реалізовано з більшою ефективністю, якщо ви маєте план дій.
 
В будь-якому випадку, чи то результати виявляться кращими, ніж очікувалося, чи то гіршими, планування та відслідковування полегшують виконання вашого плану. Процес сам по собі добавляє команді зобов‘язань і тиску з боку колективу. Відзначати гарну продуктивність легше, коли є узгоджені показники для її визначення. І, мабуть, найбільш головне: вирішувати проблеми, пов‘язані з поганою продуктивністю, завжди важко, але це не є таким складним, якщо ви маєте змогу зосередити основну увагу на конкретних цифрах, а не на людях або офісній політиці.
 
І це повертає нас до того, з чого ми почали: планування - це управління. Без планування, ваше управління знаходиться у невигідному становищі.

© 2008-2016 Cлав-Консалтинг.

Створення сайту - Twid

Корисні посилання
 
м. Київ, пр-кт Голосіївский, 132 (пр-кт 40 ліття Жовтня), 14 поверх, оф. 35
(093) 286-01-47
(044) 229-79-10