Маркетингові дослідження - керівництво для початківців. Частина 2.

 

Якісні дослідження

Якісні дослідження дають розуміння того, як або чому відбуваються ті речі, які є. Наприклад, дослідник ринку може зупинити споживача, який придбав певний тип хліба і попросити його або її, відповісти, чому цей вид хліба був вибраний. На відміну від кількісних досліджень тут немає фіксованого набору питань, але, замість цього, формується тема у вигляді керівництва для дискусії і використовується для вивчення різних питань, у тому числі, і більш глибока. Дискусія між інтерв'юером (або модератор) і відповідачем у значній мірі визначається респондентами, у вигляді їх власних думок і почуттів.

Як і в кількісних методах, серед якісних методологій проведення досліджень є також різні види. Дослідження такого роду в основному робиться лицем до лиця. Один з найбільш відомих методів дослідження ринку є групова дискусія (або фокус-група). Такі фокус-групи зазвичай складають від 6 до 8 цільових респондентів, модератора, чия роль полягає у необхідності ставити питання, отримати відповіді, а також заохочувати дискусії. У фокус-групі присутня також зона спостереження, звичайно за допомогою дзеркальних стін, а також відео-та / або аудіо апаратури.

Крім того, якісні дослідження можуть також проводитися «один на один» тобто глибинного інтерв'ю з навченим інтерв'юером і одним з респондентів, парні глибини (два респонденти), тріади (три респонденти) і міні-групи обговорення (4-5 респондентів).

Використання даних дослідження ринку

Після компіляції даних, дослідники ринку оцінюють їх і складають висновки та рекомендації для їх клієнта або роботодавців на підставі їх результатів. Вони забезпечують управління організації з інформацією, необхідної для прийняття рішень з питання про заохочення, розподілу, дизайні і ціни на продукцію або послуги - інформації, яка відповідає початковим цілям дослідження.

 

© 2008-2016 Cлав-Консалтинг.

Створення сайту - Twid

Корисні посилання
 
м. Київ, пр-кт Голосіївский, 132 (пр-кт 40 ліття Жовтня), 14 поверх, оф. 35
(093) 286-01-47
(044) 229-79-10