Маркетингові дослідження - керівництво для початківців. Частина 1.

Передісторія дослідження ринку

Дослідження ринку є систематичним, об'єктивним збором і аналізом даних про конкретну цільовому ринку, конкуренції, та / або навколишньому середовищу. Воно завжди включає в себе деякі форми збору даних, будь то вторинне дослідження (часто звані кабінетні дослідження) або первинні дослідження, які збираються безпосередньо від респондента. Мета будь-якого проекту, дослідження ринку полягає в досягненні більш глибокого розуміння предмета. Самі ринки по всьому світу стає все більш високо конкурентними, дослідження ринку в даний час на порядку денному багатьох організацій, будь то великих чи малих компаній.

Процес дослідження ринку

Для проведення досліджень ринку в рамках конкретного проекту, організації можуть прийняти рішення про проведення його самостійно (деякі, через відділ маркетингових досліджень), або провести його через агентство маркетингових досліджень, або отримати від нього консультації. У будь-якому випадку, якою б не був проект, перш ніж приступати до будь-якої науково-дослідній роботі, дуже важливо визначити цілі дослідження, тобто те, що ви намагаєтеся домогтися від дослідження і що хочете дізнатися?

Після расруководітелі маркетінгомтренія мети, дослідники ринку можуть використовувати багато видів методів досліджень і методологій для знаходження даних, які вони вимагають. Усі доступні методики або збирають кількісну чи якісну інформацію. Вибір кожного з методів в дуже чому залежить від цілей дослідження, але багато хто вважає, що результати дослідження є найбільш корисними, коли використовується два методи, разом узятих.

Кількісні дослідження

Кількісні дослідження є чисельно орієнтованими, вимагає значної уваги до виміру ринкових явищ і часто включає в себе статистичний аналіз. Наприклад, банк може попросити своїх клієнтів оцінити швидкість роботи його загальної служби або як відмінну, хорошу, погану чи дуже погану. Це дасть кількісну інформацію, яка може бути проаналізована статистично. Головне правило при кількісних дослідженнях, щоб кожному респонденту було задане той же ряд питань. Підхід дуже структурований і звичайно включає в себе велику кількість інтерв'ю / анкет.

Техніка кількісних досліджень, можливо, найпоширеніший метод маркетингових досліджень. Ця технологія, яка використовується в основному в проектах, які включають збір даних в кількох випадках - таких, як аналіз споживачів або набір продуктів. Кількісні дослідження можуть проводитися за допомогою посту (для самостійного заповнення), обличчям до обличчя (у тому числі, на вулиці або вдома), телефоном, адресою електронної пошти або веб - технологіями. Одним з найбільш поширених інструментів для збору даних при опитуваннях є анкета, але це тільки один з широкого набору інструментів збору даних.

 

© 2008-2016 Cлав-Консалтинг.

Створення сайту - Twid

Корисні посилання
 
м. Київ, пр-кт Голосіївский, 132 (пр-кт 40 ліття Жовтня), 14 поверх, оф. 35
(093) 286-01-47
(044) 229-79-10