Лояльність у стимулюванні продажів для В2В брендів

Хоча в доповідях B2B маркетологів, вони говорять, що велика частина їхніх нових продажів, надходять від їх поточних клієнтів, тільки половина (55,4%) говорять, що в їхніх компаніях є інститути, які зосереджені в основному на утримання клієнтів (згідно з дослідженням лояльності ). І серед тих, у яких існують формальні програми лояльності, більшість з них, використовують традиційні канали, такі як опитування і call-центри, щоб слухати і реагувати на клієнтів.

За даними компаній (дослідження SAS, 360 B2B маркетологів): "клієнти є ключовими факторами доходів: 44,6% опитаних B2B маркетологи говорять, що, щонайменше, 60% своїх нових продажів генеруються за допомогою своїх нинішніх клієнтів, і майже три чверті (72%) говорять, принаймні, 20% нових продажів доводиться на таких клієнтів.

Нижче, наведені інші результати дослідження лояльності клієнтів, заснованих на результатах опитування 250 B2B маркетологів.


Серед приблизно половини компаній, що мають офіційні програми утримання клієнтів, майже дві третини узгоджують свою лояльність клієнтів життєвого циклу (53,6%) або голосового оф-клієнт програми (10,7%). Більшість (43%) починають свої програми при первісному контакті; 21% починають програми відразу ж після продажу, а 18% починають свої зусилля з маркетингу лояльності від трьох до шести місяців після продажу.

 

© 2008-2016 Cлав-Консалтинг.

Створення сайту - Twid

Корисні посилання
 
м. Київ, пр-кт Голосіївский, 132 (пр-кт 40 ліття Жовтня), 14 поверх, оф. 35
(093) 286-01-47
(044) 229-79-10