Як вивести на ринок новий продукт?

Виводячи на ринок нову торгову марку або новий продукт, варто точно знати всі ризики. Саме тому знаючі люди перед виведенням замовляють дослідження ринку. Так визначаються вільні ніші, розробляється бренд, визначається ціна продукту. Зазвичай опрацьовується навіть реакція споживачів на новий товар. Наприклад, новий продукт вивчається аж до упаковки: наскільки запам'ятовується буде дизайн, яка буде форма, наскільки упаковка буде пізнавана, яке враження вона справить на покупця.

 

Новий бренд опрацьовується всебічно. Скажімо, звертається увага не тільки на реакцію споживачів, але і на відповідність бренду іміджу компанії. Бренд повинен бути запам'ятовується, він повинен бути бажанням покупця. До тестування бренду відноситься оцінка якості продукту в порівнянні з вже існуючими на ринку; підрахунок плюсів і мінусів продукту з визначенням слабких місць і так далі.

 

Має сенс протестувати новий продукт, причому зробити це «сліпим» методом, що не давлячи на свідомість покупця авторитетом компанії. Це дасть можливість споживачеві порівняти товари за допомогою безкоштовного зразка. Так, ви дізнаєтеся щиру думку про продукт і, в крайньому випадку, зможете доопрацювати його.

 

Фахівці, що досліджують бренд, можуть дати рекомендації щодо подальшої розробки, або підказати, як змінити характеристики продукту. Підраховується не тільки рекомендована ціна і форма упаковки, але навіть можна передбачити, хто буде покупцем продукту. У результаті, виходить головний результат: досягнення або не досягнення мети продукту.

 

Автор публікації: керівник відділу маркетингових досліджень компанії "Слав-Консалтинг"
 

© 2008-2016 Cлав-Консалтинг.

Створення сайту - Twid

Корисні посилання
 
м. Київ, пр-кт Голосіївский, 132 (пр-кт 40 ліття Жовтня), 14 поверх, оф. 35
(093) 286-01-47
(044) 229-79-10