Компанія «Слав-Консалтинг» провела дослідження ринку моторних масел України

Плануючи вихід на український ринок, компанія-виробник моторних масел звернулася в аналітичний відділ компанії «Слав-Консалтинг» з метою проведення дослідження і визначення споживчих переваг жителів України в даній області.

 

Фахівцями «Слав-Консалтинг» було організовано проведення всеукраїнського опитування споживачів. Вибірка респондентів складалася з власників автотранспортних засобів жителів різних регіонів країни, різних вікових і соціальних груп.

 

У результаті опитування більше 1000 респондентів були отримані дані про існуючий попит на ринку моторних масел, про споживчі переваги і про існуючу пропозицію. Для замовника був сформований аналітичний звіт з описами результатів проведених досліджень та рекомендаціями з розвитку бізнесу клієнта.

 

Джерело: прес-служба «Слав-Консалтинг»
 

© 2008-2016 Cлав-Консалтинг.

Створення сайту - Twid

Корисні посилання
 
м. Київ, пр-кт Голосіївский, 132 (пр-кт 40 ліття Жовтня), 14 поверх, оф. 35
(093) 286-01-47
(044) 229-79-10