Аналітичний відділ «Слав-Консалтинг» провів дослідження фармацевтичного ринку України

У проекті були розглянуті показники роботи галузі за 2010 рік по двох ринкових сегментах: pоздрібний і госпітальний.

 

У рамках маркетингового дослідження фармацевтичного ринку України в 2010 році фахівці компанії «Слав-Консалтинг» проаналізували всі основні показники, що характеризують роботу галузі в зазначений період.

 

В аналізі були представлені узагальнені дані, а також показники результатів роботи галузі окремо по кожному з сегментів фармацевтичного ринку - роздрібному і госпітальному.

 

Нагадаємо, що роздрібний сегмент формується за рахунок аптечних продажів ЛЗ, БАД, засобів медичного призначення, лікувальної косметики кінцевим споживачам. Обсяги продажів у даному сегменті розраховуються у відпускних роздрібних цінах.

 

Госпітальний сегмент ринку формується за рахунок реалізації ЛЗ через систему лікувально-профілактичних установ (ЛПУ). У даному сегменті відображені факти використання медичними установами МОЗ України та відомствами лікарських засобів, отриманих по всіх каналах фінансування. Обсяги продажів розраховані в облікових лікарняних цінах.

 

У дослідженні, зокрема, представлені наступні матеріали:

 

  • Обсяг ринку в аналізованих цінах;
  • Порівняльний аналіз продажів рецептурних і безрецептурних лікарських засобів;
  • Порівняльний аналіз продажів препаратів зарубіжних і українських виробників;
  • Авторитетні українські і закордонні виробники;
  • Структура продажів ЛЗ по АТС-групам;
  • Лідируючі препарати за обсягами продажів;
  • Цінові характеристики споживання ЛЗ в Україні;
  • Аптечний сегмент ринку.

 


Джерело: прес-служба компанії «Слав-Консалтинг»
 

© 2008-2016 Cлав-Консалтинг.

Створення сайту - Twid

Корисні посилання
 
м. Київ, пр-кт Голосіївский, 132 (пр-кт 40 ліття Жовтня), 14 поверх, оф. 35
(093) 286-01-47
(044) 229-79-10